Doručení na adresu

Kdy se můžete těšit na svůj balíček?

Děkujeme, že jste objednali právě u nás! Vybereme pro vás tu nejlepší možnou verzi dopravce, který vám balíček doručí rovnou domů nebo do kanceláře. O jakého dopravce se bude jednat, vás informujeme v okamžiku předání balíčku přepravci, a to prostřednictvím SMS a e-mailu.

Chcete změnit termín doručení?

Termín a místo doručení vašeho balíčku si můžete změnit prostřednictvím webové stránky dopravce.

Zmeškali jste svůj balíček?

Nezastihli jsme vás a nestačili jsme domluvit jiný způsob předání? Balíček na vás počká na vybraném výdejním místě a můžete si jej vyzvednout během následujících dní stanovených dopravcem. O uložení vás přepravce informuje prostřednictvím smsky a e-mailu. Poté se vrátí zpět k nám.

Co dělat v případě, že je zásilka poškozena?

Je váš balíček poškozen nebo jste našli jiné nedokonalosti (krabice, lepicí páska apod.)? Zjistíte-li poškození částí, které jsou uvnitř, reklamaci uplatněte na kterékoliv pobočce dopravce nejpozději do 48 hodin od doručení balíčku. Pro vyřízení případné reklamace nezapomeňte přiložit i vnitřní a vnější obalový materiál.