Pojištění zásilky

S pojištěním balíčku vyzrajete na všechno, co po cestě může nastat! Dojde-li k jeho nedoručení nebo poškození, přednostně vám pošleme nové zboží nebo vrátíme peníze.

Neváhejte také zaslat fotky, co se cestou nepovedlo. My se o vše postaráme a vy si ušetříte čas na vyřízení situace.

Postup, jak uplatnit pojištění zásilky

Zjistíte-li, že je balíček nebo zboží v něm poškozené, postupujte následovně:

 

1. Vyfoťte štítek s doručovacími údaji, číslem balíčku a zboží. Nejlépe udělejte více snímků, včetně detailu poškození.
2. Napište nám na zakaznicky-servis@vivantis.cz z e-mailu, který jste uvedli v objednávce, přiložte obrázky a číslo objednávky.
3. Obratem Vás budeme kontaktovat a dohodneme se na postupu, který Vám bude nejvíce vyhovovat (nové zboží, vrácení peněz, nebo…)

 

Celý postup je velice jednoduchý a rychlý, obvykle zabere 3-5 dní. Vyhnete se tak 30 denní lhůtě při reklamaci u dopravce.

 

Pozor tato refundace se nevztahuje na odstoupení od kupní smlouvy či následné reklamační řízení.

Jak nafotit poškozenou zásilku

Jak vypadá štítek zásilky