Jak vypadá dokonalá módní značka? Vezměte kouzlo Hollywoodu, přidejte špetku francouzského šarmu a pořádnou dávku drzosti.
Třaskavou směs smíchejte se žhavou směsí živočišného sexappealu a sexuality, zakápněte ji ždibcem provokace a nespoutané energie.
A nyní sledujte, jak svět bez váhání podlehne. Na nové kolekce Guess lidé již více než 30 let reagují okamžitě a s patřičnou vášní - obvykle se vyprodají během několika hodin. Představujeme pohádkový příběh značky Guess, miláčka módních přehlídek, celebrit a všech, kteří vědí, jak se nosí luxus.
Provokujte s Guess
Když bratři Marcianové během dovolené navštívili Město andělů, okamžitě se do něj zamilovali. Brzy se stal jejich domovem. A právě v Los Angeles návrháři představili rovné washed up džíny se třemi zipy. Jmenovaly se Marylin Jean a vyprodaly se během několika hodin. Psal se rok 1981 a právě vznikla značka Guess.
Guess. Značka drzá, svobodomyslná a ve své nespoutanosti zatraceně působivá. Francouzští géniové spojili ikonické logo, kvalitní materiály a sexy střih v divokém fashion koktejlu, kterému podlehla hlavně mladá generace. A brzy ji následoval zbytek světa.
Džíny v Americe 80. let nosil každý. Se značkou Guess je Američané začali milovat. Bratři Marcianové zaujali inovativními střihy, exkluzivní kvalitou a citem pro módu. Brzy do jejich portfolila přibyly také parfémy, boty, doplňky, šperky nebo hodinky.
Když značka vtrhla do televizních reklam, šokovala. Reklamy Guess pulzovaly sexualitou a divokým temperamentem. Jako modelky kampaní se objevovaly neznámé dívky z ulice, v kontrastu k nim vybírala značka superstar, třeba Claudiu Schiffer, Evu Herzigovou nebo Paris Hilton.
Návrháři Guess se nebojí křivek a značka jako jedna z prvních představila plnoštíhlé modelky. Dodnes Guess věří ve všechny podoby krásy. Dává šanci těm, kteří by ji jinak nedostali. A je velmi jednoduché si ji beznadějně zamilovat.